מערך "בדיקות גנטיות" של המרפאה מפורט באתר: http://בדיקותגנטיות.com או http://morgenetics.com

יצירת קשר לתאום ייעוץ ובדיקה גנטית בדם או מי שפיר:

קביעת תורים אונליין 24/7

סקר מורחב לנשאות מחלות תורשתיות:
ניתן לתאם במזכירות לבצע ישירות את הבדיקה על ידי קביעת תור לביצוע אחרי הסבר אצל יועצת ייעודית לדגימות אלו. במרפאה ניתן הסבר על הבדיקה ונלקחת בדיקת דם או רוק.
במרפאתנו מבצעים את הפאנל המורחב בשיטת ריצוף – ישנן חברות אחרות בארץ ובחו"ל – לכל חברה יש מוצר מעט שונה ובהם מחלות הנבדקות רק אצלה ולא באחרות אך כולן מכסות את המצבים הכי שכיחים. המחיר כ-2,800 ש"ח לזוג. הבדיקה המועדפת בעת ההיריון היא ל-2 בני הזוג במקביל אך ניתן להתחיל גם באחד. כדאי לבדוק החזר בביטוח פרטי ו/או בביטוחים המשלימים.

בדיקת דם האם לאיתור תסמונת דאון (ועוד מספר מחלות כרומוזומליות) מדם אישה בהיריון: בדיקות אלו מכונות NIPT .
לפרטים נוספים על הבדיקה ראה באתר האנציקלופדיה "גנופדיה" של פרופ' שוחט. הבדיקה נעשית לאחר הסבר מפורט מה נבדק ומה היתרונות והמגבלות של הבדיקה.
הבדיקה היא מדם הנלקח מהאישה במרפאה.  ניתן לתאם במזכירות או באתר האינטרנט morgenetics.com.

בדיקת סקר מורחב לנשאות של נטייה גנטית לסרטן – 
לאלו שקיבלו ייעוץ גנטי ניתן לקבוע את הבדיקה ישירות מול מזכירותהמרפאה או באתר האינטרנט. עלות הבדיקה כ- 1,900 ש"ח (350$ ישירות למעבדה ו- 600 ש"ח למרפאה). כדאי לבדוק החזר בביטוח פרטי ו/או בביטוחים המשלימים.
מי שטרם קיבל/ה ייעוץ אונקוגנטי צריכה לתאם תור תחילה לייעוץ כזה אצל ענבל קידר/פרופ' שוחט וניתן לבצע הבדיקה מיד לאחר הייעוץ. אנו מבצעים את הבדיקה גם למי שקיבל ייעוץ אונקוגנטי במרכז גנטי אחר (ללא צורך בייעוץ נוסף שלנו) או למי שיש הפניה מתאימה מרופא מומחה בתחום.

בדיקת ריצוף אקסומי במי שפיר
הבדיקה נערכת רק לאחר ייעוץ גנטי אצלנו או אצל יועץ גנטי אחר. יש להביא את הייעוץ הגנטי.
יש לבקש מהמעבדה שמקבלת את דגימת מי השפיר להכין לכם לקחת דנ"א (כמות הדנ"א שיש לתת לנבדק/ת הוא 3 מיקרוגרם). הדנ"א ניתן במבחנה קטנה ויכול להישמר חודשים ללא כל השפעה מזיקה עליו. לכן אין בעיה אם הדגימה תמתין אצלכם. צריכים דגימה של 2 ההורים הביולוגים של העובר ומהם אנו לוקחים דם (או אם יש כבר דנ"א). במרפאה גם ממלאים את הפרטים בטפסים ואנו כותבים למעבדה את הסיפור הקליני. יש לקבוע במזכירות מועד הגעה לפגישה אצל אחראית על ניהול בדיקות גנטיות .
גם כשיש וגם כשאין חריגות בהיריון ניתן לבצע את הבדיקה , אך דרישות משרד הבריאות הן שזה יתאפשר רק לאחר יעוץ גנטי מעודכן בהיריון עם כל התוצאות הרלוונטיות לאותו היהיון. על פי הנחיות אלו הייעוץ חייב להינתן על ידי יועץ או רופא גנטי. בדיקת האקסום בעובר נערכת בשיטה מיוחדת: בודקים ומדווחים לעובר רק על מחלות חמורות (כ-2,500 תסמונות קשות מגיל הופעה צעיר)  ולא מדווחים על שינויים שמשמעותם לא ברורה (ההנחיות בעיניין זה  ברורות). ביצוע הבדיקה נעשה בפיקוחנו במעבדה גדולה בארץ ועלותה במרפאתנו כ-9,500 ש"ח. אורכת שבועיים-שלשה. אם יש ממצא לא תקין התשובה ניתנת על ידינו בייעוץ גנטי מסודר ללא תשלום.
בדיקת ריצוף אקסומי או גנומי לילדים או מבוגרים עם מחלה גנטית – זו נערכת לאחר יעוץ גנטי ובדיקת החולה במרפאתנו.
בדיקת ריצוף אקסומי להורים וילד בעלות 1,400$ ישירות למעבדה ו- 1,400 ש"ח למרפאה. בסה"כ כ-6,600 ש"ח להורים וילד.

בדיקת רצף של גנים או בדיקת מוטציה שהתגלתה בקרוב משפחה –
הבדיקה נערכת רק לאחר ייעוץ גנטי אצלנו או אצל יועץ גנטי אחר. יש להביא את הייעוץ הגנטי.
יש לקבוע במזכירות מועד הגעה לבדיקה. הבדיקה ברוק או דם.


כתובת: רח' מוטה גור 7, פתח תקווה, בניין אולימפיה כניסה C טלפון: 03-921-8888 © 2010 המרפאה הגנטית. כל הזכויות שמורות

ייעוץ גנטי | יועץ גנטי | מפת אתר

בדיקות גנטיות | בדיקות לפני הריון | בדיקות בהריון | הזמנת בדיקות גנטיות | Genetic Counseling